איתור מטפל/ת זר/ה לסיעוד באתר שיבה

איתור מטפל/ת זר/ה לסיעוד באתר שיבה:

 

אז כמו שכבר קראתם במאמר – איך מוצאים מטפל זר לסיעוד במהירות? ישנן 3 אפשרויות לאיתור מטפל או מטפלת זרים לסיעוד.

  • דרך תאגידים וחברות מורשות בעלות של 2000 ₪.
  • עצמאית, מחברים שכנים או משפחה שמכירים את העובד אישית.
  • דרך הלוח באתר שלנו, לוח שיבה ג’ובס, במהירות ובחינם.

 

אם החלטתם למצוא את המטפל/ת המתאימ/ה ביותר ליקירכם בכוחות עצמכם, כאן אצלנו באתר, ואתם רוצים לדעת איך עושים את זה, זהו בדיוק המאמר עבורכם.

מחיפוש ואיתור המטפלת באתר ועד העבודה בפועל ישנם 4 שלבים בלבד, 4 שלבים פשוטים קלים מהירים, ושוב, ללא עלות.

לכל אחד מן השלבים ישנו מדריך קצר שקריאתו לא תארך לכם יותר מ90 שניות, אך תספק לכם מידע רב ערך שיסייע בידכם למצוא את המטפל או המטפלת הסיעודי/ת המתאים ביותר ליקירכם בזמן הקצר ביותר, ובצורה היעילה ביותר.

 


שימו לב- לפני חיפוש מטפל, חשוב לבדוק ולהצטייד במספר דברים.

  • היתר להעסקת מטפל זר בסיעוד בתוקף.
  • בדיקת מוכנות כלכלית של המשפחה להוצאות העסקת המטפל. כולל כמובן אפשרויות סיוע למימון העסקה ע”י גורמים רלוונטיים כדוגמת הביטוח הלאומי, האגף לניצולי שואה, משרד הביטחון, עמותות ועוד.
  • החלטה מגובשת וברורה של המשפחה בדבר העסקת המטפל, העסקה או אי העסקה בסופי שבוע או בחלקם, העסקה בחופשות ובחגים. התשלום המקסימלי אותו המשפחה מוכנה לשלם עבור העסקת המטפל, כולל דמי הכיס השבועיים.
  • מקום מגורים הולם למטפל או למטפלת לכל זמן העסקתו.

אם אתם עדיין לא מוכנים כדאי שתמתינו עם חיפוש מטפל מתאים עד שתדאגו להסדיר את 4 הדברים שמנינו, תוכלו להיעזר במאמר – “לפני שמחפשים מטפל


בינתיים, הנה תשובות לכמה מן השאלות ששלחתם אלינו

  •  איך מאתרים מטפל זר באתר שיבה?

בקלות רבה, נכנסים לעמוד חיפוש מטפלים ומאתרים מטפל על פי הקריטריונים במנוע החיפוש. מגדר (מטפל או מטפלת)/ שפות (לפי השפות אותן דובר הקשיש)/ אזור רישיון (הארץ מתחלקת לשלושה אזורי פעילות, תוכלו לקרוא על כך ולמצוא את אזור הרישיון של מקום מגורכם כאן). באפשרותכם להשתמש בחיפוש המורחב ולסנן את רשימת המטפלים המוצעת בשלושה פרמטרים נוספים – מדינת מוצא/היקף משרה/ואזור מגורי המטופל.

 

  • לא מצאתי מטפל מתאים באתר, מה עלי לעשות?

נסי סינון פחות ממוקד (למשל, אל תפעילי את החיפוש המתקדם הסתפקי באזור רישיון וותרי על חיפוש לפי מגורי המטופל, לרבים מהמטפלים אין העדפה לעיר לעבודה בעיר מסויימת, וגם אם יש, בהחלט סביר שהם יתפשרו).

אם בכל זאת לא מצאת מטפל מתאים, זכרי כי רשימת המטפלים בלוח שיבה מתעדכנת און ליין ובכל עת, נסי שוב מחר או בעוד מספר ימים.

 

  • מצאתי מטפלת מתאימה, איך אני יוצרת איתה קשר?

בכרטיס המטפל ישנו מספר הטלפון הפרטי של המטפל, פשוט לחצי על “הצג מספר טלפון”, וצלצלי אליה ישירות. על מנת לראות את מספרי הטלפון של המטפלים יש להירשם לאתר.

 

  • על מה אנחנו צריכים לשים דגש בשיחת הטלפון הראשונית למטפל?

בגדול חשוב שיהיה תיאום ציפיות ברור,  למניעת הפתעות מיותרות ולא נעימות בהמשך. אנו ממליצים לך להקדיש 2 דקות לקריאת המדריך לשיחת הטלפון הראשונית למטפל.

 

  • האם מספרי הטלפון המופיעים באתר הם המספרים של המטפלים בעצמם?

בהחלט. המטפלים נרשמים לאתר ומזינים את פרטיהם עצמאית, אין למערכת שיבה כל אחריות לפרטי המטפלים המוצגים באתר.

 

  • האם הפרטים של המטפלים נבדקו על ידכם?

לא, המטפלים נרשמים לאתר ומזינים את פרטיהם עצמאית, אין למערכת שיבה כל קשר ואחריות למטפלים ולפרטים שהוזנו על ידם בעת ההרשמה לאתר.

 

  • איפה ואיך אני אמורה לעשות ראיון עבודה למטפלת?

בכל מקום שתמצאו לנכון, בית קפה או ספסל בגינה הציבורית. אך הנכון ביותר הוא להזמין את המטפלת לבית הקשיש ולבצע שם את הריאיון, כך תוכל המטפלת להכיר את יקירכם באופן בלתי אמצעי, ולראות את תנאי המגורים בבית. גם כאן אנו ממליצים על קריאת המאמר – הריאיון למטפלת.

 

  • מה בדבר ימי הניסיון לעובד? משלמים על זה?

ודאי ודאי, בין אם החלטתם להעסיק את העובד ובין אם לאו, יש לשלם לו עבור העסקתו בימי הניסיון. לכן כדאי לסגור מראש נושא זה ולהגיע להסכמה עם העובד. כמובן יש לדאוג שהשכר לא יפחות משכר המינימום.

More articles

התמודדות עם מותו של חולה דמנציה

דמנציה היא מחלה סופנית ובסופו של דבר יגיע הרגע שבו החולה נפטר. ישנם אנשים המרגישים כי הם חוו כל כך הרבה צער וכאב במהלך המחלה, עד שאינם מרגישים חוויה רגשית חזקה ברגע הפטירה. אך ההתמודדות עם הרגשות צפויה להגיע בשלב מאוחר יותר, ולפעמים בצורה בלתי צפויה

אלצהיימר – התנהגות נסערת

מה גורם להתנהגות נסערת? ישנם גורמים שונים לשינויי ההתנהגות, ואצל כל חולה יכולות להיות סיבות אחרות אשר מעוררות את ההתנהגות. בגדול ניתן לסווג אותן לסיבות הקשורות לשינויים אשר מתרחשים במוח ולסיבות הקשורות לגורמים סביבתיים ונסיבתיים.

FIND A JOB