איך מוצאים מטפל זר לסיעוד במהירות?

איך מוצאים היום מטפל זר לסיעוד במהירות ובחינם?

הקושי של משפחות רבות למצוא מטפל זר לטיפול ביקירם, מטפל שנמצא בארץ מספר שנים ופנוי לעבודה, הוא לצערנו דבר שכיח.

כיום שוהים בארץ יותר מ100,000 עובדים זרים חוקיים, חלקם הגדול מטפלים סיעודיים. אך הצורך במטפל זר איכותי, לעיתים תוך לחץ זמנים, הוא תהליך לא פשוט, המקשה על משפחות רבות.

לא קל להגיע אל מטפלים זרים איכותיים מסורים ואכפתיים, עם ניסיון בטיפול וסיעוד ואולי גם עם עברית טובה.

היצע המטפלים הזרים בארץ מוגבל מסיבות רבות, ו"ייבוא" מטפלים חדשים מחו"ל הוא תהליך שבמקרה הטוב אורך מספר שבועות. מה גם, חשוב לזכור כי מטפל זר חדש מחו"ל מגיע  עם מספר מילים בסיסיות בעברית ולרוב הוא חסר ניסיון טיפולי כמעט לחלוטין.

 

3 אפשרויות לאיתור מטפל זר לסיעוד בארץ

איתור מטפל זר בארץ אפשרי ב3 דרכים:

  1. דרך חברות ותאגידים מורשים (ישנם מעל 100 כאלה בארץ). העלות במקרה זה הינה 2000 ₪ על איתור והשמת המטפל.

  2. הדרך השנייה היא למצוא את המטפל עצמאית. הטוב ביותר עבורכם הוא כמובן למצוא מטפל דרך חברים שכנים ומשפחות ממליצות שהטיפול ביקירם הסתיים, כך תוכלו לקבל מידע מהימן על המטפל ואופיו, וכן תוכלו לחסוך את עלויות ההשמה.

  3. במקרה שלא הצלחתם לאתר מטפל בסביבה תוכלו להיעזר באתר שיבה ג'ובס, לוח המטפלים הזרים בישראל, לוח המתעדכן מידי יום וכולל מנוע חיפוש חכם לאיתור המטפל או המטפלת המתאימ/ה ביותר ליקירכם. השימוש בלוח מוגש כשירות לציבור והינו ללא עלות. כך תוכלו לאתר בקלות במהירות מטפל או מטפלת המתאימ/ה ביותר לדרישות המשפחה ולצורכי יקירכם ולחסוך את עלויות ההשמה.

 


אתר שיבה ג'ובס

איתור מטפל/ת ליקירכם עלול להיות תהליך ארוך ומעיק, הוא לוקח זמן וכרוך בהתקשרות עם גורמים שונים. בשיבה תמצאו לוח חכם לאיתור מטפלים ומטפלות זרים וישראלים בקלות במהירות ובאופן ישיר. עשרות מטפלים נרשמים מידי יום עם פרופיל מגוון שיקל עליכם למצוא את המטפל/ת המתאים/ה ביותר ליקירכם, אתרו את המטפל/ת וצרו עמם קשר ישירות. השימוש בלוח מוגש כשירות לציבור והינו חינמי לגמרי.

 

עוד מאמרים

התמודדות עם מותו של חולה דמנציה

דמנציה היא מחלה סופנית ובסופו של דבר יגיע הרגע שבו החולה נפטר. ישנם אנשים המרגישים כי הם חוו כל כך הרבה צער וכאב במהלך המחלה, עד שאינם מרגישים חוויה רגשית חזקה ברגע הפטירה. אך ההתמודדות עם הרגשות צפויה להגיע בשלב מאוחר יותר, ולפעמים בצורה בלתי צפויה

אלצהיימר – התנהגות נסערת

מה גורם להתנהגות נסערת? ישנם גורמים שונים לשינויי ההתנהגות, ואצל כל חולה יכולות להיות סיבות אחרות אשר מעוררות את ההתנהגות. בגדול ניתן לסווג אותן לסיבות הקשורות לשינויים אשר מתרחשים במוח ולסיבות הקשורות לגורמים סביבתיים ונסיבתיים.

FIND A JOB