איתור מטפל/ת באתר

איתור מטפל מתאים באתר

 

מאמר קצר וקולע, לאיתור מטפל או מטפלת זרים לסיעוד באתר שיבה, במהירות ובקלות.

 

ב4 פעולות פשוטות תמצאו מטפל או מטפלת ליקירכם באתר שיבה.

במאמר שלפניכם נתרכז בשימוש בפועל במנוע החיפוש באתר, ובאיתור המטפל או המטפלת המתאימים ביותר, מתוך רשימת המטפלים. אם אתם יודעים איך לעשות זאת, תוכלו לעבור למאמרים הבאים.

אך לפני שמתחילים רצוי שתבדקו מספר דברים.

האם יש בידכם היתר העסקה בתוקף? האם הגעתם להחלטה מגובשת בדבר אופי העסקת המטפל וההוצאות הנלוות מכך? האם ישנו מקום מגורים הולם למטפל?
אם התשובות חיוביות תוכלו להמשיך. אם לא, אנו ממליצים מאוד בטרם החיפוש לעבור על המאמר הבא- “לפני שמחפשים מטפל“.

איתור מטפל או מטפלת באתר שיבה הוא דבר קל ופשוט.

בעמוד מצאו מטפלים השתמשו במנוע החיפוש. לחיפוש קל ומהיר השתמשו בחיפוש הרגיל, לחיפוש פרטני יותר תוכלו להשתמש בחיפוש המתקדם.

בחיפוש הרגיל תמצאו שלושה פרמטרים.

מגדר- בחרו האם אתם מחפשים מטפל או מטפלת, אם זה לא משנה השאירו את השדה ריק.

שפות- בחרו מרשימת השפות את כל השפות אותן דובר יקירכם, שימו לב שגם ידיעת שפה באופן חלקי מספיקה להעסקת העובד הזר ולהתנהלות פשוטה בחיי היום יום.

אזור רישיון- בחרו את אזור הרישיון של בית הקשיש. זכרו כי עובדים באזור 1 יכולים לעבוד בכל האזורים כך שאם אתם מתגוררים בפריפריה אין להגבלת האזורים השפעה עליכם. לעוד מידע על אזור רישיון, בתחתית הפוסט.

 

לאחר שבחרתם, לחצו על “מצא מטפלת“. התוצאות יוצגו לפניכם. אם ישנם מטפלים רבים מדי, נסו את החיפוש המתקדם ומקדו את החיפוש טוב יותר.

בחיפוש המתקדם תוכלו לסנן לפי שלושה פרמטרים נוספים, מדינת מוצא/היקף משרה/ואזור מגורי המטופל.

 

עברו בין המועמדים, שימו לב במיוחד לפרטים הבאים:

  1. שפות ורמת העברית של המטפל.
  2. מספר השנים של המטפל בארץ (עובדים יכולים לעבוד ללא היתר מיוחד עד 51 חודשים מכניסתם לארץ).
  3. יכולות המטפל, חשוב שתדעו שלא כל המטפלים יודעים או מוכנים לבצע את כל פעולות הסיעוד, כך שאם יקירכם זקוק לרחיצה הרמה או מתן זריקות, כדאי שתבדקו מראש שיש למטפל את היכולת והרצון לבצע זאת. כמו כן שימו לב לשדה רישיון נהיגה.
  4. היקף המשרה, חופשות, סופי שבוע.
  5. המלצות- גם אם העובד לא ציין זאת לרוב העובדים ישנן המלצות, תוכלו לברר זאת בשיחה טלפונית.

 

ציינו לעצמכם 2 או 3 מטפלים/ות שנראים לכם מתאימים. רשמו את מספרי הטלפונים שלהם. ועברו לשלב הבא – שיחת טלפון למטפל. (מספרי הטלפון גלויים למשתמשים רשומים בלבד).

 

זכרו, הלוח פתוח לשימוש הציבור הרחב, חשוב מאוד שתתקשרו מיד, כך תגדילו את הסיכוי ל”תפוס” את המטפל המתאים ביותר בעודנו פנוי.

צוות שיבה עושה ככל יכולתו על מנת שהמידע באתר יהיה אמין ועדכני, התקשרתם והמספר אינו מחובר/ העובד עבודה/ המספר אינו תקין או כל בעיה אחרת, נשמח אם תעדכנו אותנו דרך הצור קשר באתר.

מה חשוב לשאול בשיחת הטלפון? ואיך מתקדמים מכאן? במאמר – “שיחת הטלפון למטפל“.

 

 

 


קצת על אזור רישיון- כאשר עובד זר בסיעוד מגיע לישראל לראשונה, נקבע ונרשם באשרתו האזור הגאוגרפי שהוא מורשה לעבוד בו – זאת כמובן בהתאם לאזור מגוריו של המעסיק שהעובד הוזמן מחו”ל לטפל בו. בגדול, עובד באזור 1 יכול לעבוד בכל האזורים. עובד באזור 2 יכול לעבוד באזור 2 ובאזור 3. עובד באזור 3 יכול לעבוד באזור 3 בלבד.

רוצים לדעת עוד? באיזה אזור היישוב שלכם ממוקם? באלו מקרים תיתכן האפשרות של מעבר עובד בין אזור לאזור? קראו את המאמר תחומים גיאוגרפיים.

More articles

התמודדות עם מותו של חולה דמנציה

דמנציה היא מחלה סופנית ובסופו של דבר יגיע הרגע שבו החולה נפטר. ישנם אנשים המרגישים כי הם חוו כל כך הרבה צער וכאב במהלך המחלה, עד שאינם מרגישים חוויה רגשית חזקה ברגע הפטירה. אך ההתמודדות עם הרגשות צפויה להגיע בשלב מאוחר יותר, ולפעמים בצורה בלתי צפויה

אלצהיימר – התנהגות נסערת

מה גורם להתנהגות נסערת? ישנם גורמים שונים לשינויי ההתנהגות, ואצל כל חולה יכולות להיות סיבות אחרות אשר מעוררות את ההתנהגות. בגדול ניתן לסווג אותן לסיבות הקשורות לשינויים אשר מתרחשים במוח ולסיבות הקשורות לגורמים סביבתיים ונסיבתיים.

FIND A JOB